Iedereen zal, al dan niet gewenst, een nieuwsbrief in zijn inbox ontvangen. Wij willen voor u een aantal  voordelen van een e-mailnieuwsbrief uitlichten.
 
1. Lage kosten
Meestal het belangrijkste argument. De kosten van een e-mailnieuwsbrief liggen aanmerkelijk lager dan een fysieke nieuwsbrief. Denk alleen al aan de portokosten en drukkosten.
 
2. Snel te versturen
U kunt zelf de planning van de verzending bepalen, dus u kunt uw doelgroep beter bereiken.

3. Uw mail in huisstijl
Wij maken voor onze klanten een sjabloon dat aansluit aan de huisstijl. Uw bericht ziet er altijd professioneel en herkenbaar uit. Het valt dus meer op dan een simpel mailtje.

4. Analyse van uw nieuwsbrief
U krijgt na het verzenden van uw nieuwsbrief een uitgebreide rapportage van het resultaat. U ziet hoeveel klanten uw mail hebben geopend, gelezen of hebben doorgeklikt naar uw website.

5. Geef uw klant de keuze
Voorkom ergenis. Het heeft niet zo veel zin om de hele dag uw klanten te bestoken met uw nieuwsbrieven. Alleen nieuwsbrieven met relevante informatie zullen sneller worden gelezen. Geef uw klant ook de duidelijke mogelijkheid om zich in- of uit te schrijven.

6. Onderhoud contact met uw klant
Door steeds op vaste tijdstippen te versturen ontstaat een er herkenning bij uw klant. Door de regelmaat van het contact zal uw klant u niet snel vergeten.