Niet zomaar een naam


Als reclamebureau genieten we al velen jaren lokale bekendheid. Lokaal, maar met een groeiende uitstraling. We hebben op ons vakgebied zoals dat heet ‘een goede naam’. En daarin schuilt tevens een grote uitdaging. Want een goede naam moet je verdedigen, steeds opnieuw verdienen. Een uitdaging die we graag dagelijks aangaan. Millart, en alles waar het voor staat, is een naam die we koesteren!

Als professioneel reclamebureau zijn we natuurlijk uitstekend op de hoogte van de vele communicatiekanalen en –mogelijkheden. Toch weten we juist ook het persoonlijke contact met onze klanten te waarderen.


Bij Millart loop je letterlijk gemakkelijk binnen. En zij die dat deden kennen ook de oorsprong van onze naam. De studio is namelijk ondergebracht in de benedenbouw van een oude korenmolen. De geschiedenis van De Vlijt staat hier letterlijk op de wanden geschreven. En een oud molenaarsgezegde dragen we nog altijd dicht aan het hart: De molen draait niet met de wind die voorbij is. Ofwel: je moet de gelegenheid benutten op het moment dat deze zich voordoet. In het reclamevak doen we het niet anders. Gaan we zelfs een belangrijke stap verder. Als de gelegenheid er niet is, dan helpen wij u die creëren…